Kütahya'daki ortaokul etkinliğinde tavuklu pilav yiyen 98 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı, soruşturma sürüyor.

Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinliğin ardından 98 kişinin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurduğu bildirildi.

Etkinlikte ikram edilen tavuklu pilavı tükettikten sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri yaşayanlar arasında öğrencilerin de bulunduğu belirtildi. Yaşanan olayın ardından sağlık ekipleri ve yetkililer harekete geçerken, zehirlenmenin kaynağını belirlemek için geniş çaplı inceleme başlatıldı.

Okumaya Devam

Benzer Haberler

Tümünü Gör
Tepkiler yükleniyor…
Okur Yorumları

Yorumlar· 0

Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.
Yorumlar yükleniyor…